fredag 16 november 2007

Talande katter!

Snubblade över följande lilla videosnutt på metacafe.com och kunde inte låta bli att lägga in det här för katterna är så gulliga och lite unikt också kanske. För jag har då aldrig sett katter prata så här med varann förut. Det behövs inte någon närmare beskrivning men man kan undra vad katterna pratar om förstås.



Talking Cats! - video powered by Metacafe

Kanske de säger till varann följande:
(H = höger katt, V = vänster katt)

H: Vill du slicka mig bakom örat?
V: Nej, inte just nu, jag orkar inte. Kanske sen.
H: Men snälla, söta, rara, det kan du väl?
V: Nej, jag orkar inte.
H: Snäääällllaaaa...
V: Okej då, men bara en liten stund.
H: Tack snääääälla! Jag flyttar mig närmre.
V: Klarar du det nu när mannen är i vägen med sin kamera?
H: Jadå, det är inga problem. Han får väl flytta på den lite.
V: Var ska jag slicka dig? Där? Är det skönt där?
H: Oh ja! Vad skööööööönt det är!

Inga kommentarer: